Embret Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Har komplett understell ifra e21 323 som jeg ikke trenger lengre. Selges for 3000,- Har også en m20b25 blokk m bunnpanne og motorlabber som har sittet i e21. Selges for 200,- 5trinns kasse for m20. 500,- Har også en del andre deler rustfri fremskjerm, vinduer, lykter +++ Spør hvis du trenger noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Har du bremsediff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Bare den jeg skal ha selv desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzer Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 hvor mye skal du ha for bakaksel ? Kan hente på søndag. Har du en passasjerdør også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Er på Kreta på ferie nå, men er hjemme den 22 kan sjekke dør da, og tenke ut pris på bakaksel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Har bare en førerdør løs som er bra. Er rust nederst på den døra som står på delebilen. Bakaksel kan du få for 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320da Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 pris på dør?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Så litt til på den i dag.. Den trenger litt puss, så går gratis ved henting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oldschool bimmer Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Har du en liste og eller noen bilder av hva du har? kommer ikke på noe jeg trenger men er altid kjekt med noe noe fint til e21 du har ikke noen sports stoler eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Begynner å bli lite... Har vinduer, og orginale blå seter og et orginalt sportsratt som jeg ikke trenger.. Har også igjen fjærben fra 323 til overs, men vurderer å lage coilovere av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Begynner å bli lite... Har vinduer, og orginale blå seter og et orginalt sportsratt som jeg ikke trenger.. Har også igjen fjærben fra 323 til overs, men vurderer å lage coilovere av dem. Bare hold på delene inntil videre! Jeg tar med meg alt når du er ferdig med motor bytte;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Karroseriet og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 jaaa! kommer oppom i morra om du er heme!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Hjemme jeg.. Bare send ei melding først eller noe.. Du har nr mitt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå