Ironmpower Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 hei lurer på hva som er vanlig feil på startsperre med m47 motorene? har verksted time på fredagen og håper jeg kan fikse det selv istedenfor og bruke mange tusen på reperasjon som det har blidd noen av det siste året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ironmpower Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Startsperre feil? Hva er symptomene dine? Kan være dødt batteri i nøkkel, har du prøvd med reserve nøkkel? Du kan teste selv om feil på EWS systemet veldig enkelt, men prøv å bytte nøkkel først før jeg forteller deg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ironmpower Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 hadde bilen på lesing av feilkoder på verksted å bytta batteri på nøkkelen uten noe funksjon å motoren går rundt når jeg vrir om men vil ikke starte... fikk inn feil på startsperren når de leste av feilkoder på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 hvilken feil fikk du da? sletta du koder og prøvde lese igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ironmpower Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 ja fikk verkstedet til og slette alle feilkoder å prøvde å starte bilen men de kom tilbake....husker ikke hva feilkodene var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ironmpower Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Fikk feilkoder på ews! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå