crustyisme Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Har en E30 325 89 mod, kjøpte en short shifter fra gs som skulle være ready to fit. Demonterte den originale og skulle på med ny, men som dere ser på bildet så har det stått lager inni stykket som skal monteres på skiftepinnen, da ble det for trangt og gikk ikke innpå. Presset ut lagerene og fikk da en slark på 4mm. Målte skiftepinnen og den er 10mm. Noen her som har gjort noe lignende, og har dere et tips til hvordan eg kan få dette hullet på bildet fra 12mm ned til 10 mm? Takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 jeg kjøpte en ss fra schmiedmann i fjor, og da hadde jeg samme problem, men jeg leverte den tilbake da. Fikk vite at det var produksjonsfeil på den, sikkert noe av det samme med din men du har jo pelt ut lagrene så du får vel ikke bytta den tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crustyisme Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 jeg kjøpte en ss fra schmiedmann i fjor, og da hadde jeg samme problem, men jeg leverte den tilbake da. Fikk vite at det var produksjonsfeil på den, sikkert noe av det samme med din men du har jo pelt ut lagrene så du får vel ikke bytta den tilbake. Ja tok ut lagrene og presste inn nye så nå fikk eg den ned fra 12 til 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Kjøp deg heller alt nytt til overføringen og en E39M5 spake. Vil du ha enda tettere skaffer du en fra Z3 1.9l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå