Kny Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Jeg får en klunkelyd da jeg svinger, og tror jeg har lokalisert at det kommer fra hjelpefjæra som vrir seg rundt etter rattutslaget, men er ikke helt sikker. Trodde det var pga manglende skive under topplageret så jeg fikk satt på nye org. skiver men til ingen nytte. Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Defekt tårnlager? Har akkurat samme problemet på touranen. Der går tårnlageret treigt sånn at det blir vridning i fjæra. Plutselig slipper tårnlageret og da kommer det et skikkelig klunk i fjæra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Hmm, kanskje det. Hvordan finner jeg ut det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Eg bare jekka opp bilen framme og svinga på hjula samtidig som eg kikka på fjæra og lageret. Kunne ikkje sjå noko da egentlig for da var det ikkje noko belastning på lageret men eg spraya på masse wd-40 der eg kom til og da forsvant lyden i ei ukes tid. Viss det smeller i fjæra så kan det ikkje være så mange ting som er feil. Det er enten lageret eller feilmontert lager sånn at det går treigt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Hmm, kanskje det. Hvordan finner jeg ut det egentlig? Kjøper nytt og ser om lyden forsvinner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå