janfc Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Heisan,har en Bmw e90..knirker noe satans i bakhjulstillinga,men der er det mange ledd og oppheng ,noen som kan finne på en lur måte å lokalisere hvor knirken eksakt er?.eller erfaring med det samme?som kan si ja det er stor sansynlighet for det og det staget?Jeg har brukt sånn ca 2 flasker med 5,56.og silikonspray:-)uten at det hjelper,eneste jeg kan si,er at hvis jeg jekker bilen opp og får strekt fjærer ledd etc..så kan den være litt roligere den første kilometeren etterpå,men så kommer den forferdelige lyden! Mvh Jan
janfc Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Ei tilbakemelding som kanskje kan hjelpe andre,Lå delvis under bilen ett par timer i går lytta og vred på stag,fikk etterhvert mistanke om hovedbærebjelken (høyre side bak)i innfestinga ytterst mot hjulet,jekka så opp bilen sikra den mot å falle ned(viktig!)Løsna den gjennomgående bolten som holder hele stasen opp,her viste det seg at mutteranleggsflata og bolteannleggsflata.bevegde seg mot bærebjelken,altså jern mot jern,her var det bare å smøre opp,montere alt sammen igjen.jesss..endelig..4ukers knirk borte! føles deilig
Andreas r Skrevet Januar 19, 2014 Skrevet Januar 19, 2014 Min mor har en Bmw e90 316. gått 123tusen nå . å den har begynt å knirke i hjuloppheng bak på venstre side. knirker på humper og når du svinger. jeg løfta litt i den på hjulbuen å da knirka det, så er vell samma greia ? vet e39 sliter med knirking i understell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå