smainick Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 noen som vet hva den svarte kontakta som ligger på golvet der er til? og den hvita koblinga ved hanskerommet der. [ Bilde ] kontakt til lys i hanskerom tror jeg! aha! takker
smainick Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 da var neste handle liste satt opp! blir vel grom lyd med dette tenker jeg
smainick Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 fått gjort litt smått idag også fjernet gamle lyd matter i gulvet, og under der var det litt rust desverre, men ikke mye.. har funnet litt mer småtteri de si siste dagene, ved ene baklykta og litt rust som må tas. begynte åsså med litt smått i motorrommet, div deler som skal pusses og lakkes opp igjen.
smainick Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 prøve og få sveist den lille rusta som er på bilen i helga;)
smainick Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 mesteparten av mårradagen kommer til og gå med til og demontere mere deler i motorrom som skal shines opp igjen.. innsug og så si alt av metall deler skal lakkes opp igjen.. motorrommet skal bli strøkent og se ut som så si nytt, syns det er vel så viktig som resten av bilen
tommyheimberg Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Ser meget bra ut:-)), fyr på med bilder, jeg følger ihvertfall med:-) deilig interiør du har! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
svevnerun Skrevet Februar 6, 2014 Skrevet Februar 6, 2014 int å selge bare interiøret? eller bytte i mitt?
smainick Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Skrevet Februar 7, 2014 Da er setene solgt og bilen selges for 15.000 sender da med noen andre seter....
Nickolay Skrevet Mars 9, 2014 Skrevet Mars 9, 2014 Hei Har du solgt gulvteppet og motoren? kunne tenkt meg noen deler fra bilen. [-o<
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå