Jimbo92 Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 hei nå har jeg alt lagt ut noen bilder av BMW'n min. men har liksom ikke helt skjønt forumet.. så jeg ble litt rotete i starten.. men tenkte jeg skulle legge ut en tråd om bilen min og oppdateringer om den osv. som jeg ser MANGE andre her har gjort Ting jeg skal få gjort. Angel eyes [x] sote ruter hele veien bak[] stuss til eksospotta [] justerbart senke sett [] nye skilter [] M5 side speil [] Hai finne på taket [x] M5 spoiler ting [] Lakere lister i samme farge som bilen [x] Vurderer M5 Skinn seter inni [] M5 dør trekk [] M5 front fanger [] M5 Bak fanger [] Men alt dette koster penger så det kan jo selvfølgelig ta sinn tid har lyst til og gjøre masse med bilen elsker denne bmw'n så vil få den tøffest mulig men kommer seg etterhvert Så vi begynner så lett som det her 01/06/11 Kjøpte jeg min første bil som da ble en BMW E39 1996 model hentet den i kragerø er bare vert 2 eiere på den pent kjørt antar jeg ene eieren hadde bilen i 4 og neste eier i 11 og jeg har eid den 1 år så totalt er bilen 16 år sånn her så den ut da jeg hentet den her hadde den bare gått 240,000km eller noe husker ikke helt egentlig og den dag i dag har den gått 260,000km det er en helt vanlig 520i ikke noe super dilldall på den noe som er litt leit eneste sånn exslusivt jeg har er automatiske vinduer forran, Aircondition og det NYESTE hitech kasset spilleren fra sin tid.. det er hele 150HK i den for dem som lurer og ikke viste men regner med at fleste viste det den er faktisk ganske sprek til og være i sitt slag men det kommer sikkert av at den ikke har så mye ekstra med seg så den har vel spart mye vekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå