DragonsHeaven Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Mener de skal være til bak på touring, den forrige eieren hadde de liggende. Var ihvertfall nivåreg på den touringen jeg hadde, sannsynligvis derfor han ikke hadde montert det. Har prøvd å ta bilde så nærme jeg kom alt som stod på de. atlee: 500 kr + frakt så er jeg fornøyd, ta resten på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbear Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Fungerer lyktene fint etter bil brannen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Lyktene jeg hadde liggende er forøvrig solgt! De lyktene jeg hadde var originallyktene fra bilen, den forrige eieren hadde ettermontert originale Hellalykter med xenon og angeleyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 siden du ikke vet om det er til E39 Touring bak, så slenger jeg inn ett bud på 500,- ink frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 siden du ikke vet om det er til E39 Touring bak, så slenger jeg inn ett bud på 500,- ink frakt.. Tok en kjapp telefon til Parts&Retards, fikk en nypris på ca 870 per demper. Har 2 stk liggende, du kan få de til 1000 kr ink frakt. Edit: Og det er forsåvidt til Touring bak ja, fikk også det bekreftet. Står SUBM0071H på demperne, og det stemte med hva de hadde liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 oki.. vurderer heller alle 4 fra ebay til 700 kr ekstra (pluss frakt da).... men, hvordan er standen på de orginale demperene. Er det motstand når du trykker dem ned, og returnerer de tilbake til toppen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Er vanlig motstand i dem, disse ble ikke brukt da den forrige eieren ikke hadde tid til å montere dem. Når jeg fikk dem var de fortsatt i originalforpakningen sin. Returnerer til toppen sin som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 jeg tenker på de orginale (foran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Sender deg en PM etterpå, må bare se ferdig semien i em. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 Opp med seg! De originale demperne er nå solgt og avsendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Opp igjen, har fortsatt bakre Supersport dempere til E39 bare å komme med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Opp med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin.andre.johansen Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Hei.. forstår det slik at det var nivåregulering på bilen.. er det mulig å få kjøpe ledningene til nivåsensorene? Finner dem ikke i delekatalogene og sliter maksimalt her !! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Bilen brant dessverre opp, hvis du kikker i signaturen min.. Har nok ingen deler igjen fra bilen bortsett fra det jeg annonserer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Oppdatert førsteposten litt! kom med bud på pm, dempere + radio nærmer seg solgt! Husk at jeg også kan ta innbytte av deler til E87. Noen ønsker er blant annet: - Karbonleppe foran til original fanger - Sorte nyrer, gjerne BMWP - Karbonemblemer - Endestuss, gjerne ACS, Schmiedmann eller Hartge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå