DragonsHeaven Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Venter fortsatt på bud på de delene jeg har igjen! For øyeblikket er det denne listen som gjenstår: - Overtrekksgardin bak, E39 Touring. Sort stoff. - Supersport dempere bak E39 Touring u/nivåreg. Kun demperne, har ikke TÜV papirer eller fjærene til dette. - Original E39 Business Radio/CD. Begge enheter, hovedenheten er uten pixelfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Venter fortsatt på bud på de delene jeg har igjen! For øyeblikket er det denne listen som gjenstår: - Overtrekksgardin bak, E39 Touring. Sort stoff. - Supersport dempere bak E39 Touring u/nivåreg. Kun demperne, har ikke TÜV papirer eller fjærene til dette. - Original E39 Business Radio/CD. Begge enheter, hovedenheten er uten pixelfeil. Buuump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Venter fortsatt på bud på de delene jeg har igjen! For øyeblikket er det denne listen som gjenstår: - Overtrekksgardin bak, E39 Touring. Sort stoff. - Supersport dempere bak E39 Touring u/nivåreg. Kun demperne, har ikke TÜV papirer eller fjærene til dette. - Original E39 Business Radio/CD. Begge enheter, hovedenheten er uten pixelfeil. Buuump! Bumper bumpen. Fortsatt ting liggende! I tillegg kan jeg føye på at jeg nå har 2 stk E87 originale frontlykter u/xenon liggende, i tillegg har jeg 2 stk originale baklykter liggende. Begge deler er prefacelift. Gi meg bud, så skal jeg vurdere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 Venter fortsatt på bud på de delene jeg har igjen! For øyeblikket er det denne listen som gjenstår: - Overtrekksgardin bak, E39 Touring. Sort stoff. - Supersport dempere bak E39 Touring u/nivåreg. Kun demperne, har ikke TÜV papirer eller fjærene til dette. - Original E39 Business Radio/CD. Begge enheter, hovedenheten er uten pixelfeil. Buuump! Bumper bumpen. Fortsatt ting liggende! I tillegg kan jeg føye på at jeg nå har 2 stk E87 originale frontlykter u/xenon liggende, i tillegg har jeg 2 stk originale baklykter liggende. Begge deler er prefacelift. Gi meg bud, så skal jeg vurdere! Og opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Den fulle listen er for øyeblikket: - Overtrekksgardin til E39 520i Touring. - Front og baklykter fra preface BMW E87 116i - Radio/CD-enhet fra E39 520i Touring. Bilder ligger ute i førstepost! Delene kan fremvises enten i HALDEN eller i GJERDRUM, gi meg en beskjed så skal jeg se hvor fort jeg kan fremvise de. Bor og studerer i Halden for øyeblikket, men pendler hjem til der delene ligger annenhver helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Bumper denne tråden med ny informasjon: Overtrekksgardinen/rolloen til E39 520i Touring ligger fortsatt her Radio/CD-enhet som avbildet i første post ligger også fortsatt her. Begge deler kan hentes gratis hos meg, send en melding til 48074219. Holder til på Romerike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwm51 Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Støtdemper foran høyre med fjær. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå