Sausen Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hei hei.. Har nå klødd meg i hue og rota i en time i sikringsboksen og under rattstammen i bimmern. Ok her er det jeg lurer på. Jeg har tenkt til å koble opp et nytt strømkrets i bilen, som vil si at jeg vil ha dette gjennom tenninga på rattstammen - gjennom en ny sikring - til kilden. Så jeg er helt BLANK på hvordan tenninga fungerer. Går det igjennom en rele? i så fall hvor sitter den? Frister særlig lite å "stjele" strømkilder fra sigarett tenner, cdspiller, varmeapparatet osv.. Svært takknemlig for gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Kva skal den nye strømkretsen brukes til? Du skal ta strømmen ifra batteriet. Remote til strømkretsen kan du ta ifra tenningen. Akkurat sånn som du gjere med cd-spiller, eksterne forsterkere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sausen Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Kva skal den nye strømkretsen brukes til?Du skal ta strømmen ifra batteriet. Remote til strømkretsen kan du ta ifra tenningen. Akkurat sånn som du gjere med cd-spiller, eksterne forsterkere osv. Ja jo.. kan dra det fra batteriet, men vil helst få dette igjennom tenninga.. kort og greit.. drar jeg ut nøkkelen så skal det bli mørkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Da gjere du det som eg allerede har skrevet. Da blir det akkurat som med cd-spiller, eksterne forsterkere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå