e36marius Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hei! Når jeg kjører over dumper, ruglete vei har motoren min begynnt å kutte. Da tar det litt tid før den vil starte igjen... Noen som vet hva dette kan være? Virker som det er når høyre bakhjul treffer dumpen. MVH Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 du burde gje litt meir info om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Hvor holder du til? Kan evt hjelpe deg med en diagnose, men kan høres ut som dårlig kontakt et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36marius Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Litt mer info: 520dT 2000' 136hk, 223000km Holder til i oslo. Høres ut som dårlig kontakt på en sensor eller noe lignende ja. Kan ikke så veldig mye, så hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Jeg holder til ikke langt fra oslo. Kan evt hjelpe deg i morra. Send meg en pm med nr ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå