a100abt Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Selge motoren?? Hadde tenkt og selge alt samlet , men motor selges hvis noen bare skal ha resten uten motoren . Er du intr i komplett motor med alt som skal til for og montere i e30? Hva skal du ha for bilen om du selger motor utenom da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Hadde tenkt jeg skulle selge alt for 55,000.- det beste er om derer kjøper alt og selger delene/bilen som dere ikke skal ha . Det som følger med til 2,8 motor er , motor ferdig for e30 m bunnpanne og sil . 2 sett innsug , manifoiler , grenerør , gear kasse , mellomaksling , ledningsnett , hjerne , alu radiator , m5 motorputer , motorfester , liten bremseforsterker , bremseveskebeholder til og montere på innerskjerm eller hvor du måtte ønske (bare denne koster 2500.-) ikke helt sikker på om jeg fikk med alt , men dette er iallefall en komplett motor plugg and play i e30 med det man trenger . Pris på bare motor blir vanskelig og si , men det er iallefall en god pakkepris med alt jeg har her men siden den ene av dere er intr i motor og den andere er intr i bil så kan vi kansje komme frem til en løsning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Hadde jeg hatt tid til og delt opp alt og solgt deler så hadde jeg fått mere en 55.000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbakk76 Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Kom med et forslag til pris på bare motoren så kan jeg vurdere ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Selge motoren?? Hadde tenkt og selge alt samlet , men motor selges hvis noen bare skal ha resten uten motoren . Er du intr i komplett motor med alt som skal til for og montere i e30? Hva skal du ha for bilen om du selger motor utenom da? 35,000.- som den står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Kom med et forslag til pris på bare motoren så kan jeg vurdere ??[/quoterundt 20,000.- mye deler som følger med , så det er ingen upris . Gi meg et bud så skal jeg vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbakk76 Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Ja jeg kan komme med et bud, men kan du fortelle litt mer om motoren? Årsmodell? Kilometer? Hvilken bil har denne motoren stått i før / kommer fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Ja jeg kan komme med et bud, men kan du fortelle litt mer om motoren?Årsmodell? Kilometer? Hvilken bil har denne motoren stått i før / kommer fra? Kommer fra en e36 , km var ca 160,000 , årsmod husker jeg ikke i farta , motoren er 2,8 bunn og 2,5 topp husker ikke hva di kaller disse motor ommbyggingene . Men den går bedere en en org 2,8 og den selges ikke for skam bud , følger med deler her til komplett ommbygging i e30 . Send bud på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Ingen som er intr i alt her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon666 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Da er denne tilsalgs igjend ... Da forrige kjøper ikke har betalt alt han skal . Selges nå til første mann med penger og ett seriøst bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon666 Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Er og få tak i på tlf . 90106130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 hvorr står dette hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon666 Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Nittedal . Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå