Gå til innhold

CAB 325/328

haakon6
 Share

Anbefalte innlegg

Selge motoren??

Hadde tenkt og selge alt samlet , men motor selges hvis noen bare skal ha resten uten motoren . Er du intr i komplett motor med alt som skal til for og montere i e30?

Hva skal du ha for bilen om du selger motor utenom da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt jeg skulle selge alt for 55,000.- det beste er om derer kjøper alt og selger delene/bilen som dere ikke skal ha . Det som følger med til 2,8 motor er , motor ferdig for e30 m bunnpanne og sil . 2 sett innsug , manifoiler , grenerør , gear kasse , mellomaksling , ledningsnett , hjerne , alu radiator , m5 motorputer , motorfester , liten bremseforsterker , bremseveskebeholder til og montere på innerskjerm eller hvor du måtte ønske (bare denne koster 2500.-) ikke helt sikker på om jeg fikk med alt , men dette er iallefall en komplett motor plugg and play i e30 med det man trenger . Pris på bare motor blir vanskelig og si , men det er iallefall en god pakkepris med alt jeg har her :) men siden den ene av dere er intr i motor og den andere er intr i bil så kan vi kansje komme frem til en løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selge motoren??

Hadde tenkt og selge alt samlet , men motor selges hvis noen bare skal ha resten uten motoren . Er du intr i komplett motor med alt som skal til for og montere i e30?

Hva skal du ha for bilen om du selger motor utenom da?

35,000.- som den står nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kan komme med et bud, men kan du fortelle litt mer om motoren?

Årsmodell? Kilometer? Hvilken bil har denne motoren stått i før / kommer fra?

Kommer fra en e36 , km var ca 160,000 , årsmod husker jeg ikke i farta , motoren er 2,8 bunn og 2,5 topp husker ikke hva di kaller disse motor ommbyggingene . Men den går bedere en en org 2,8 og den selges ikke for skam bud , følger med deler her til komplett ommbygging i e30 . Send bud på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...