halvor.rimmereid Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 selger en delebil, pga mangler skilt dette er for at bilen ikke er tollet inn, å har gått her på svenske skilter før. motor og driverk i topp stand. litt rust i hjulbuer. interiøret er meget bra! å er i svart stoff/tøy. bilen har ac og kjørecomputer. er usikker på pris men ta kontakt! for info ta kontakt på tlf 41 64 10 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Rollo? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvor.rimmereid Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 bagasjeroms trekk? er usikker. kan sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvor.rimmereid Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 har fått bud på 6000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvor.rimmereid Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Fitjar. er i hordaland å i nerheten av haugesund og bergen. blei ikkje noko handel, så har bilen fortsatt, å det er rollo. kom med bud! skal vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas125 Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Hei, Jeg kan kjøpe hele bilen av deg for en grei pris. Jeg har en 318 TDS... Kunne du sendt meg en pm med ditt nr? Bor i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå