Ballder Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Bytt motstanden på varmespparatet Hvor tar du det fra? Har jo ikke en dritt med motstanden og gjøre dette her. Ville tro at feilen ligger i enten vannventil(er) eller i klimapanelet. Kan være at viften for omluft over tempsensoren inni der stopper opp i ny og ne. Muligens en feil med tempsensor i seg selv (lite trolig). Søk deg frem på nett hvor eventuelt vannventilen sitter, og kakk litt på den med en skrutrekker eller what ever neste gang fenomenet inntreffer.
zachariassen Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Må da kunne ha en hyggelig tone selvom jeg kommer med et forslag som eventuelt er feil?
Ballder Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Ser det ble ett litt muggent svar det der ja. Beklager den.
hufaz Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Ballder, ja kan være noe i det du foreslår. Får prøve å finne ut av hvor vannventilen(e) sitter og gi et rapp neste gang det ikke fungerer. Om det ikke er årsaken får jeg se litt nærmere på panelet. Har vært ute med det en gang og sjekket vifta. Så ut til å fungere der og da, men kan jo selvsagt være en mulighet det du sier. Takk til alle for forslag
øyvind bp Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Vannventilene sitter under panseret mot torpedoveggen foran rattet vil jeg tippe. Noen ganger under et deksel som er litt knotete å få av. Man skal vel egentlig kunne dra det rett av, men har hørt det kan knekke da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå