SigurdE36 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Noen som har prøvd å koble til noe sånt noe til original e39 spiller for å få mulighet til å spille fra aux eller ipod ? http://www.carcommunications.co.uk/conn ... -3872.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Kan du ikke bare bruke en slik da? http://transmedia.mystore.no/ds_product ... ts_id/2152 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg har 97mod, den står funker fra 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Er på leting etter samme sak og har det samme problemet med at min e39 er for gammel for de produktene som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Har nå bestilt det settet jeg linka til, står jo at skal funka fra 96mod. Sier ifra hva resultatet blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenkar Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Jeg har en 96-modell E39, og kjøpte denne fra Ebay: http://www.ebay.com/itm/MP3-iPod-AUX-IN ... _933wt_952 Har hatt trøbbel med å finne slike produkter som passer til bilen, men monterte en slik i dag og det funka fjell. Men det som må til er å koble ut cd-veksleren og koble aux-adapteret på den ledninga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Hvilken radio har du? I min bil har jeg den radioen med knapper som er merket 1,2,3,4,5,6 for å velge radiokanal : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Har denne typen her, men har ikke fått settet ennå. http://images.bimmers.no/files/d5rdt9f9p5czqk2qwx5i.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Tenkte bare å si at settet jeg linket til øverst i tråden funka fjell, og var montert på 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Bra at det funka: ) Hvordan ser det ut inne i bilen nå? Tenker på hvor du har lagt opp ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 aux kablen var ikke så veldig lang, så dro den bare inn i hanskerommet. Også dukket det opp en kanal til på mode kanappen som går til aux kablen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Hørtes bra ut : ) Hvordan fikk du spilleren ut? Har lest litt forskjellige forklaringer på hvordan man gjør det, så er litt usikker. Har ikke lyst å bryte på spiller, i tilfelle jeg knekker noe : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Volum knappen dra du bare ut med hendene. Så trenger du en flattrekker, som du presser inn i en sprekk innen for volumknappen slik at nedre delen av spilleren popper ut. Så blir to umbrako skruer synlige nederst på overdelen av spilleren, som må skrus ut for å få ut den øverste delen av spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Hørtes bra ut : )Hvordan fikk du spilleren ut? Har lest litt forskjellige forklaringer på hvordan man gjør det, så er litt usikker. Har ikke lyst å bryte på spiller, i tilfelle jeg knekker noe : / Ingenting som slår en video-beskrivelse Btw. jeg brukte umbraco og ikke torx for å løsne på de to skruene til cd-spiller-enheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirhc Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Min ser ikke slik ut :/ Har den der radioknappen er merket 1,2,3,4,5 og 6. Og har tatt ut volumknappen, og den ser ikke slik ut inni heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå