EspenHamre Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Fin bil Stemmer for store og breie OZ Futura! Hadde vært bra om jeg ville kjørt med så lav bil, men denne bilen har ikke fått V8er for å subbe rundt og unngå hver ujevnhet i veien så jeg går for 8,5/10" BBS CH og LITT mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Ser også etter eksos, men klarer ikke og bestemme meg for hvilket.. Noen som har erfaringer og dele her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Endelig! Men nå trengst det senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Ble nice med Bbs CH! Litt senk så er du jo ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Det hjalp godt. Men har du ikke KW V3 på denne? Da er det bare å skru ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Var det selger opplyste om og la ved kvittering på, men det viste seg og ikke stemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 For en bil! Har du solgt di andre felgene? Gs felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 GS felgene har jeg enda, ligger klar i kasser om noen vil kjøpe http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=35928921 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 CH er ut Espen.. Det var dei her du skulle hatt.. viewtopic.php?f=18&t=222996 Edit: Grattis med fin fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå