hylle Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 ser du dukker opp på en del filmklipp, veldig bra kjørt kristoffer! synd jeg ikke rakk å få sitte på en tur.. hva er status og planer videre nåda? Har ikke funnet bilen i noen filmer enda jeg, men takktakk Ja var synd det! Men de skal vi ta igjen når den er oppe å går igjen Bilen ble kjørt rett hjem i garasjen etter treffet, og har stått siden. Har en leilighet som må gjøres ferdig før de begynnes på bilen Planen: Ny komplett S50. Muligens E46 m3 kasse. Carbon box. Nytt grenrør, kansje custom. Bygge helt ny eksos. Noen litt vassere kammer. Mulig Køhler Ecu. Flytte stabstag frem. Så sesongen i år er over for min del, men den skal ver klar til Våler i mai 2014. Og da skal den ver sprekere enn noen gang Vil ikke dytte nedi S54 istedenfor? Begynner jo ligge sånn høvelig likt i pris de der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 fine planer! jeg har 6trinnskasse fra s50 liggende, har også grommere grenrør til s50b32, helt nye! disse trenger ikke å bygges om for å passe i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honningdal Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Joda var like før jeg bestilte en S54 fra koed for noen dager siden, men bestemte meg for att det blir s50 så jeg får den godkjent Men den skal nokk bli like sprek som en S54 Det høres bra ut Kristian, men som sagt så må leilighet prioriteres litt de neste mnd, men viss det ikke blir solgt før jeg skal handle er jeg veldig interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå