Bmwturbo Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Jeg har en M20B25, også har jeg kjøpt bensintrykksregulator, men lure på hvor høkt trykk som kan kjøres på dysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Kommer helt an på dysene, men sprøytebilde vil nok ikke være bra på 5 bar f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Det er jeg klar over, det er derfor jeg lurte på om det var noen som hadde peiling, for jeg vil ikke skru det for høyt. og vet at orginalt så ligger trykke på 3 til 3,5 bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Så å si alle dyser er konstruert for å arbeide på 3-4 bar. Jeg kjører faktisk på 6 bar på 02'n nå. Er jo ikke helt riktig men virker som det går helt fint. Motor går rent og fint. Man må derimot ha skikkelige slanger osv for det er lett å få lekkasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Orginaltrykket er 3 bar. Når du i tillegg legger på 2kg ladetrykk får dysene det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå