Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har hatt litt problemer med bilen og jeg tror det kan være luftmengdemåleren. Men når jeg ser på GS osv koster det over 5000kr. Siden jeg ikke er 100prosent sikker kommer jeg til å prøve å kjøpe en som er brukt.

Men da er spørsmålet. Kan jeg feks kjøpe LMM til fra en 318 og sette den i min 316? Eller blir det helt feil?

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hva er problemet med bilen din da?

Så på GS at varenr var forskjellig men utseende er likt på LMM. skulle ikke tro at det var så veldig stor forskjell..

Skrevet

Er vanskelig å forklare. Men bilen dør når jeg gasser på. Dette skjer bare en gang i blant. Men på vei til jobben her om dagen kødda den seg til skikkelig. Da gikk det ikke over. Pleier bare å være et nøkk eller to så går den normalt igjen.

Jeg har hatt den på Mekonomen to ganger. De fant ingen feil og den gikk helt fint når de prøvekjørte den. Diagnosen viste ingen feil. Jeg har byttet bensin filter og sjekket trykket i bensinpumpa.

Det som gjenstår nå er å bytte LMM.

Om det ikke kan være noe annet?

Skrevet

Min 96mod 318i (m43b18) har ihvertfall helt samme som min 92mod 318is (m42b18) , så vil egentlig anta at din bruker samme.

Skrevet

M43 :grr:

Så på tråden din at du har hatt samme problem. Da er det bare å finne den brukt. Kjører på minimum budsjett.... :mrgreen:

Er det noen måte jeg kan se på den om den er ødelagt?

Skrevet

Syntes det der virker veldig rart til å sku ha vært en deffekt lmm.

Men om du tar kontakten av og på så skal du høre at motoren endrer turtall mener jeg å huske..

Du kan også koble den av og ta en kjøretur.. ofte med deffekt lmm så vil antaglig bilen gå bedre om den er koblet av..

Skrevet

Virker nesten som det er bare innsugsbelgen din som er sprukket..

Trenger du LMM til m43b16, har jeg en liggende som går biiiiiiiiiiiillig (inkl ny belg som koster 500kr hos gs)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...