BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Noken som veit eller trur kva denne lyden kan komme fra? Ikkje eg som har tatt klippet, Men, eg har begynt å få samme lyd berre litt lavere, og den kommer på tomgang når eg har kjørt litt, når motoren nettopp er startet kommer det en slik "hvine" lyd av et slag, men den forsvinner når motoren blir varm, og da kommer omtrent samme lyd som på videon fram berre litt lavare.. Høyres litt ut som plastikk som slåes ned elns.. Forventer ingen skal kunne høyre nøyaktig kva dette er utifrå en dårlig video, men en pekepinn blir satt stort pris på!
BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Ingen som har en tanke på ka det kan vere? Sjølv holder eg en liten finger på svingningsdemper/vibrasjonsdemperen?
Yahoo Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Lyden i videoklippet hørtes det ut som at registerkjedet var slakk..
Glenn H Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Har en nesten lik lyd fra min motor. Så håper noen vet hva dette kan være.
BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Her er et kort klipp av korleis det høyres ut på min bil, tatt med mobil men får en anelse av lyden.. http://s1091.photobucket.com/albums/i39 ... eo0011.mp4
320i e36 Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 kan det være en eller annen pakning som bør skiftes at det fks er insugsmanifoilen som har dårlig pakning og vill flirre litt. har hørt om samme problemer og skifte pakning eller sjekka at alle muttrene/boltene er festet skikkeligt. håper du finner ut av der ps: det kan også vær slakt reg kjede.
Yahoo Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Slakk registerkjede ville jeg satt pengene mine på. "Metall mot metall klakk/klirre lyd" Skjekk kjedestrammeren din du.
BMWE39turbo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Registerkjeden som egentlig skal holde bilens levetid, litt merkelig om den er slakk allerede nå, men høyres fult mulig ut at dette er lyden, når en hører etter.. Strammeren til denne, kor den ligger?
Yahoo Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Til venstre i midten. Dette er da en m42, men er vel ca.(!) samme plassering fordetom.
mspec Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 selve kjeden kan holde livet ut ja,men strammeren til kjeden kan bli slakk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå