Kai-P. Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Jeg har lyst til å få trukket om rattet mitt. Er det noen som vet om en salmaker på Østlandet - helst så nærme Vestfold som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Her er et firma som driver med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Oslo Skinnspesialisten AS kan nok hjelpe deg - vi har i hvert fall god erfaring med skifte av skinnpartier, oppfarging av interiør og annet skinnpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Oslo Skinnspesialisten AS kan nok hjelpe deg - vi har i hvert fall god erfaring med skifte av skinnpartier, oppfarging av interiør og annet skinnpleie Pris på å trekke skinn på et ratt, helst alcantara ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Jeg snakket med dem i dag og de skulle ha 2k for å farge opp rattet mitt. Fikk forståelse av at de ikke drev med omtrekking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 http://www.salmaker.as/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Se der, ja! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå