skulzen Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 har du rattaksel ledd til servo ? og servo reimhjul?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2012 Tror det er dårlig med rattakselledd, men servoreimhjul tror jeg finnes. Skal sjekke i morgen.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 har du rattaksel ledd til servo ? og servo reimhjul? Du har PM..
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Masse bilder og deler oppdatert i første post
Gooner Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Heh, nei helt ærlig så vet jeg ikke. Er vel ikke det store markedet, samt må sikkert sendes i to pakker for å berge de gjennom posten, men føler det er en plass å starte på 1000kr i alle fall. Vokser vel ikke på trær disse heller for tiden, men samtidig ikke det store markedet som sagt. Passa dessa "bredderanj" på 4 dørs 325i facelift? å e d bære å skru dæ direkte på opponde kanalene et sted?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 Jaa, de skal gjøre det, mener jeg.! Skal ikke si det 110% sikkert. Facelift har andre hjulbuer bak vet jeg.. EDIT: Det kan jeg undersøke i morgen når jeg kommer hjem. Ser nå at bredderene er fra preface, så mulig det da blir skjærings bak, siden det er andre buer der, som sagt.
Gooner Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 til facelift Is-leppe sideskjørt (åpen for forslag) begge orginale forskjermer listene til forskjermene, Girspakmanchette (skinn Sort) har du noe stilige felger?
Torolav933 Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 orginale fjører fremme til 51mm og frontlykter, pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå