ToreLyssand Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Skal kjøpe meg en '96 528 sedan. Er det noen som har tips til hva man bør være opmerksom på ? Det er jo første chassiset til e39, så er det noen barnesykdommer? evt andre ting jeg bør bære oppmerksom på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Her ville jeg anbefalt et søk på forumet her, er veldig mange slike tråder fra før med mye god informasjon. Ellers kan jeg ramse opp stikkord: - Sensorer (hovedsaklig ABS, kamaksel og veivaksel) - Kjølesystem (radiator, vannpumpe og termostat og termostathus) - Rust (Stort sett alle falser som er på hele bilen, spesielt bakluke og bunn av dører) - Foringer (Knirkeforing (bilen knirker bak ved humper og under kjøring), casterstag og traversforinger er største syndere. Bilen rister, føles svampete å kjøre og sporer mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 denne bilen er hvertfall ikke et barn lengre så barnesykdommene er nok over.. det meste bør være innkjørt her og da også bør alt kontrolleres uansett.. et tips er å sette den inn til naf for en kjøps test.. der finner de det meste hva angår chassis og understell hvertfall.. har sikkert teknikere som kan se på motoren også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreLyssand Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Ok, takker :] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå