gica Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Hei. Bilen skal inn på oljeservice snart og lurte på hva dere mener om prisen. Grunnen for at jeg gjør dette via ett bmw godkjent verksted enn å gjøre jobben selv er pgr stemplet i boken. Hva som skal gjøres: - bytte av olje og oljefilter - bytte av motor luftfilteret - bytte av klimafilteret + rens Pris: 5000,- SEK Hva mener dere? Dette er hos BMW uddevalla. Sent from my XT910 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Dieselfilteret er glemt i listen din, dette har samme bytteintervall som luftfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Tror jeg betale 2600,- SEK for oljeservice på min hos et BMW-verksted i Nord-Sverige. Kun olje og filter. Synes ikke prisen du må betale er noe storveis, med mindre rensen er en omfattende sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Ser ut som en grei pris, men ikke VELDIG billig. Betalte under 4000 i Tyskland for en langt større servicejobb på en E90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå