E34Lars Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Hei. var ute å kjørte i dag, plutselig døde hele bilen. Kan kinne og kinne men den tenner ikke i det hele tatt. Er vel bensinpumpa eller rellet? Hvor skal jeg begynne å hvor sitter det? Hadde det vært veiv eller kam sensor så hadde den vel bare gått i nødmodus og fått motor feil? Takker for svar:) Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Jeg vil tippe det er enten bensinpumpe eller veivakselføler. Hør om pumpa går når du setter på tenninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 Kan godt ver veivsensoren. Prøvd å starte den når den var blitt kald igjen? hadde samme problem, bilen stoppet og etter en stund fekk jeg start igjen, så stoppet den etter litt. Prøv å få tatt diagnose på den så finner du vell kanskje ut noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Lars Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Takker for svar:-) Fant ut at strøm kablen i tanken hadde ryki så pumpa fikk ikke strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå