Julian Sommer Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Min 525tds sperrer turtall ALT for tidlig På 1. og 2. gir er den grei, men på høyere gir sperrer den allerede på 3200rpm og lignende. Den går til 120kmt på 3. gir og 130kmt på 4. gir.. Hva kan dette være? Den må også glødes to ganger for at den skal gå rent ved kald-start. Noen sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Ingen som har peiling på diesel her eller Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Lenge siden du har byttet dieselfilter? Isåfall billig og bytte ut og kan høre litt ut som det om du er heldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Takk, det skal jeg prøve! Har ikke hatt bilen så lenge, og er min første dieselbil. Hva hvis jeg er uheldig? Hehe.. Hva annet kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Mener den kan oppføre seg slik dersom det er en revne i en eller annen luftslange, i nærheten av innsuget ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Det med glødinga kan rett og slett være et par glødeplugger som ikke fungerer lenger. Lønner seg nok å sjekke opp dette før det nærmer seg vinteren igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Takk Tore, skal gå over litt slanger og kikke, samt bytte dieselfilter Kom gjerne med forslag til andre ting jeg burde gå over eller gjøre litt med, på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå