pedro Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Hei M50 heads Bilen min har de siste to dagene røyklagt parkeringsplassen ved oppstart Grårøyken forsvinner etter vamkjøring Litt vann har nok forsvunnet, men oljen er like fin! Begynnenede defekt toppakning eller noe annet som ringene?? Det røyker mye ved oppstart og etter noen minutter blir det borte. Ved vanlig kjøring merker jeg ikke noe. Godt drag i den. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Du har nok vann i forbrenninga. Mye trykk i kjølesystemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Ja Bobler endel ved oppstart Men vannstanden har ikke sunket nye. Ikke fyllt en liter enda. Har gitt den endel hjuling mhp turtall osv siden jeg har låst kassa og gitt flat hjern endel, men på varm motor da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 høres veldig ut som gåen toppakning/sprekk i toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 Heller også litt mot toppsprekk siden dette forsvinner når motoren er gjennomvarm Blir da borte Hadde det vært toppakningen skulle det vel bare blitt værre og værre raskt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå