///MPower Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 ledningsnett begge sider bak, er det til touring bakluken?
S.Hafsmo Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Er det ikke rust som synes nederst på høyre bakdør?
Kjetil Sømme Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 ledningsnett begge sider bak, er det til touring bakluken? Det er til Touring bakluke ja.
Kjetil Sømme Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Er det ikke rust som synes nederst på høyre bakdør? Nei, det er stort sett møkk og lim. Har ikke gravd ned i materien får å se, men det kan uansett ikke være rare greiene siden det ikke er antydning på fremsiden. Kan evt få sjekket det opp.
skrujern Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Kjemptetakk for god dynamo og en hyggelig bilprat. Dynamoen fungerer perfekt. Du reddet sommeren. Nå er jeg klar for santhhans og cruise til skien, larvik (offshore) og ta ibruk alt som en sommer kan by på Dette bruktmarketedet er er gull hvert, her slipper man å vente på at bmw bestiller nesten en uke på standarddeler fra utlandet som kan ta sin tid, samt å bli provosert når når man får servert prisen 1700kr (kostet 35$ i utlandet for samme orginaldel) for et par børster. Har fortsatt et par ting på ønskelista bl.annet e39 98mod 528 radioator med klima (hvis det ike går å reparere den gamle. Og kanskje en topp m50b25 vanors, eller m52b28vanos, (passer m52b25vanos toppen også? En, Men venter litt på svar på namsmannen før jeg får endelig svar at de ikke tar bilen min (forrige eier konkurs etter salg av bil, og jeg mener at heftelsen ikke skulle ha dukket opp da jeg ble ny eier på bilen og aldri kunne forutsett dette, har ikke turt å skrevet brev ennå til namsmann pga av heftelsen som er på 300.000kr). Dette verkstedet har jeg lyst til å prøve senere for å få litt professjonel besiktelse og råd fra noen som kan det.
Kjetil Sømme Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Kan sikkert sende en dør, men jeg skal til nordland senere i sommer så jeg kan evt ta med og møte deg et sted
S.Hafsmo Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Det er jo absolutt en mulighet. Edit: Skulle du komme over et helt jekkfeste til E34, må du gjerne si fra.
Kjetil Sømme Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Det er jo absolutt en mulighet. Edit: Skulle du komme over et helt jekkfeste til E34, må du gjerne si fra. Hvilken dør tenkte du på?
Rune M2-touring Skrevet Oktober 15, 2012 Skrevet Oktober 15, 2012 Hei, Har du ytre, høyre baklykt til touring fortsatt? Mvh Rune 941 77 225
øyvind bp Skrevet November 17, 2012 Skrevet November 17, 2012 Har du ledningsnettet til bakluka fortsatt?
Kjetil Sømme Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Ledningsnett og ytre høyre baklykt er fortsatt til salgs ja.
Rune M2-touring Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 ytre høyre baklykt er fortsatt til salgs ja. Hei Kjetil Kan du sende meg en PM? Mvh Rune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå