Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det ikke rust som synes nederst på høyre bakdør?

Nei, det er stort sett møkk og lim. Har ikke gravd ned i materien får å se, men det kan uansett ikke være rare greiene siden det ikke er antydning på fremsiden. Kan evt få sjekket det opp.

Skrevet

Kjemptetakk for god dynamo og en hyggelig bilprat. Dynamoen fungerer perfekt. Du reddet sommeren. Nå er jeg klar for santhhans og cruise til skien, larvik (offshore) og ta ibruk alt som en sommer kan by på

Dette bruktmarketedet er er gull hvert, her slipper man å vente på at bmw bestiller nesten en uke på standarddeler fra utlandet som kan ta sin tid, samt å bli provosert når når man får servert prisen 1700kr (kostet 35$ i utlandet for samme orginaldel) for et par børster. Har fortsatt et par ting på ønskelista bl.annet e39 98mod 528 radioator med klima (hvis det ike går å reparere den gamle. Og kanskje en topp m50b25 vanors, eller m52b28vanos, (passer m52b25vanos toppen også? En, Men venter litt på svar på namsmannen før jeg får endelig svar at de ikke tar bilen min (forrige eier konkurs etter salg av bil, og jeg mener at heftelsen ikke skulle ha dukket opp da jeg ble ny eier på bilen og aldri kunne forutsett dette, har ikke turt å skrevet brev ennå til namsmann pga av heftelsen som er på 300.000kr).

Dette verkstedet har jeg lyst til å prøve senere for å få litt professjonel besiktelse og råd fra noen som kan det.

• 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...