NeedBMW Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Bare lurte på hva som egentlig var forskjellen? I en sveiset diff er jo tannhjulene "ødelagt" Og da vil det ikke bli noen diff action? Beklager uvitenheten lol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 ja det har du rett i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Sveiset diff er 100% sperre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Sveiset diff er 100% sperre.. Jeg sjønner jo det, men hvordan påvirker det bilens handling, i motsettning til LSD-diffen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 når hjulene går like fort rundt skjønner du kanskje det ikke er gunstig i svinger:) skal du derimot drifte er det jo greit, men til gatekjøring er det ikke spesielt gunstig. har kjørt med sveist diff selv, lsd er hyggeligere å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 sveise diff blir dritt når man svinger pga innerhjule ruller mindre en ytterhjulet og da blir det hakking men funker bra på vintern da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeedBMW Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Ok skjønner;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå