Kjexx Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Har du chrome støtlister? Klarer du å få de av uten å ødelegge de? Og hva skal du eventuelt ha for de.
FrankRuben Skrevet Juli 24, 2012 Skrevet Juli 24, 2012 Har du hanskerom og spiller(med navi osv)? om så, hvor mye for hver av delene?
bue Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 Som jeg skrev i begynnelsen av tråden, sjelden jeg er på forumet, så helst send mail eller sms! Støtlister; om du da mener fenderlister har jeg på dørene og skjermene, de på støtfangerne er dårlige ja.. Hanskerom har jeg, mener det er komplett Spiller med navi har jeg også, men da må jeg vite hva du trenger av styreenheter, forsterkere osv som står i bagasjerommet.... Denne er jo med kasettspiller foran, og cd-veksler og egen cd-rom for navi i bagasjerom
karel2012 Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 har du komplett hanskerom? grått! mitt gikk i vranglås så må bryte det opp
bue Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Tror hanskerom skal være komplett! Vindusheismekanismer står i dører, usikker på om jeg vil plukke dem ut, kan hende jeg ødelegger noe ved demontering...
bue Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Vindusheismekanismer står i dører, usikker på om jeg vil plukke dem ut, kan hende jeg ødelegger noe ved demontering...
bue Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Fremdeles mye snacks til god om noen mangler noe
bue Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 bud takk, motor mangler venstre topp
toonjem Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Har du klimapanelet eller? Om du har,virker displayet der det vises hvor mange grader du har stilt på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå