Ivan T Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Noen som kjenner til en nice deler buttik med eget verksted i Tyskland ? Slik at man for montert alt man handlet på stedet, meget raskt ? Har en grazzy idea om å ta meg en tur til tyskland, handle den billigste 5-er 2008 530i uten m-pake og med dritt farge, også...kjøpe m5 fanger kitt, effekt eksos, montere det på stedet og trekke folie over hele bilen
MortenK Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Kan du ikke sende mail til noen du finner som selger slikt i Tyskland, de hjelper sikkert litt til hvis du først skal handle hos dem
Mariuse34 Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Oppdater hvordan dette går! Har lurt på akkurat det samme! Er masse forselgere av ting på ebay.de. De pleier å være kjappe på svar, men ikke sikkert alle monterer. Men er jo bare å maile dem! Du kan eventuelt sjekke med disse om du kommer opp via Gøteborg. http://www.mppsauto.se/ Vet ikke om de monterer, men de selger over disk og vet garantert om noen som gjør det!
Ivan T Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 Tar sikkert tid dette. Er litt opptatt av bolig kjøp nå, så må e92 selges før jeg kan handle igjen. Bil salge blir ikke enkelt som jeg tror. Men skal selfølgelig vise fremm hele projekte her på bimmers. Gleder meg veldig til en fantastisk bensin motor, diesel must die
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå