Djwik Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 Har da vasket felgene for hånd lakken på de er ganske bra er noe merker de er vist også noe kant kjørt de har vert sånn siden jeg kjøpte bilen jeg bare kjørte med de i 2 uker etter at de nye dekka blei lagt om dekksenteret som la di om sjekket for bulker i felgene men fant ingen så kant skdene er bare kosmetiske det rister ikke i bilen når enn kjører på de dekkene heter Interstate Winterclaw extreme grip dato på dekkene er (3211)
OddErik_E34 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Hei, er de solgt ? kan by 2000,- Mvh Odd Erik
Djwik Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 første med 2500,- kan komme og hente disse
OddErik_E34 Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 første med 2500,- kan komme og hente disse 2300.- så hentes de i morgen:)
kjetilbm Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Jeg dro til Oslo og hentet 4 stk Continental piggdekk i bra stand, på felg, til under halve prisen. Just sayin'... Interstate har ikke akkurat fått god anmeldelse fra dekktest.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå