Freakshow Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Hei hei, tenkte jeg sku legge ut en post om bilen min kjøpte den i molde for noen måndter tilbake og nå begynner jeg og få råd til å stare på det lille prosjektet mitt! bilen er en KLIN orginal bmw e36 325i 1991 model non vanos. jeg og en kompis hentet bilen i molde, den var i egentlig ganske grei stand, se bort ifra litt overflate rust her og der og 2 rust hull i hjulbua på insidene bak. et annet problem var at den tok in vann fra takluken. alt av vinduer og takluke er sveiv på, og er bare godt voksne karer som har hatt bilen før meg! noe som passer ypperlig som starten på et prosjekt siden det ikke er rævkjørt eller noe som helst! de tingene jeg skal fikse på bilen først blir og få sveisa de hulla i hjulbuene, få fjerna rusta i takluka sånn at den blir tett, har vært og kjøpt ny pakning til takluka må bare vente te jeg får lønning så blir det og kjøpe alt av matrialer som lakk osv for å få fikset dette Ting som skal gjøres med bilen Coilovers Felger Nytt interiør Bakluke leppe Nye lykter rundt hele bilen Nye foringer i hele understellet Nye Bærearmer Også skal den Breddes med full styling og Helakeres opp i bilens orginale farge så langt har jeg bare fått kjøpt meg nye felger, skal ned på GS og hente alt av foringer, coilovers og bærearmer den 2 juli! er fortsatt litt smålig fersk på å lage poster her på bimmers så må forske litt på ossen jeg får lagt ut bilder osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Her er bilder fra vi hentet bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Da hadde man fått på de Nye felgene! Stor takk til Morten Olsen på Dekk1 E18 For bestilling (min Sjef) Og stor takk til GS bildeler For God pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Duhar en del rust å ta, Jan-Roger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Jaja i knooow hauso men er mest overflate rust alt skal bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Det er Bra! Bor du i sandefjord atm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Hehe ja jeg gjør fortsatt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Ja da har det blitt en stund siden jeg har vært innom her! ble mye styr med flytting fra Sandefjord te Kirkenes! uansett! var innom GS bildeler en tur før jeg dro og henta noen deler! Alt sammen! Travers foringer Bærearms foringer forsterka tårlager bak camber justering foran! Camberkit bak Lyktene ferdig montert Også kom disse fra Ebay for noen dager siden! ferdig lakert i bilens farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Så drar man Te Sandefjord for å hente Bilen 3september og henter bilen! også må man jo skru på alt av deler før man tar turen opp! sitter og ser på fram lykter som skal på bilen! står litt fast! lurer på om jeg skal ha Oneblock lykter med angel eyes eller om jeg skal ha Gule lykter! Så blir eventuelt disse Eller disse, men er Usikker på gulelykter på fargen på min bil Noen Ideer anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Riktig mods,men flytta fra Sandefjord til Kirkenes,langt opp i ødemarka Ikke gå for oneblock,bare dritt (egen erfaring) å det blir mye penere med orginal type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Hehe takker takker! bestekompisen min har oneblock lyktene og jeg syns de er veldig pene. men det ser jo ut som ALLE har de for tiden. og Gulelykter er veldig sært spør du meg! men jeg syns det er kult! så ender nok med at jeg kjøpe de gule og oneblock settet! ja det er ganske langt men fikk jobb tilbud her oppe! så jeg tenker jeg får gi det et års tid hvertfall er ikke en dritt som skjer her oppe så blir mye bil skruing og jobbing så jeg får brukt mere penger på bilen! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Får bare prøve seg fram på lyktene,er godt mulig dem har blitt bedre med dugging å lysstyrke. Da skjønner jeg,er vel som regel folk flytter fra sånne plasser å ikke til hehe.Men nå skal ikke jeg si for mye,for har ikke så mye kunskap om plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 hehe! nei som sagt det blir mye jobbing og skruing! er ikke mye annet som skjer her oppe! kanskje litt snøscooter kjøring i vinter men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Har også lyst til å dra te england og hente meg M3 men er usikker på ossen det blir med ombygging fra høyreratta bil og godkjenning osv :S noen ideer anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå