Freakshow Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Nei siden jeg ikke har noe bil å skru på her oppe enda så tenkte jeg og bestevennina mi at vi skulle ta oss en tur te finnland bare for å kjøpe godis og energi drikker! dette er da hennes bil! måtte også skrive at hu har gjort alt selv, fra montering av styling tel å pusse den ned
BMWoscar Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Blir vell mye stress med ledningsnett osv som da altså vil være på feil side. Med tanke på alt på alt på høyre skal skiftes over til venstre ? Ellers, begynner å bli bra det her nå, Jan Noe mer som har skjedd med bilen ?
Freakshow Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Blir vell mye stress med ledningsnett osv som da altså vil være på feil side. Med tanke på alt på alt på høyre skal skiftes over til venstre ? Ellers, begynner å bli bra det her nå, Jan Noe mer som har skjedd med bilen ? hehe beklager for veldig sent svar! har vært veldig mye stress med skruing av bil og flytting av bil osv! ja har blitt litt mere på bilen! skal legge ut bilder i morgen tenker jeg! så får dere en liten update for de som følger med!
Freakshow Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 prøver å få lasta opp bilder av skruinga og turen men funker ikke >.
Freakshow Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Da prøver jeg på nytt og legge ut bilder! det er litt fra turen fra Sandefjord til kirkenes og Skruinga!
Freakshow Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 Da prøver jeg på nytt og legge ut bilder! det er litt fra turen fra Sandefjord til kirkenes og Skruinga! [ Bilde ] det var vell og merke en full lasta bil på orginale fjærer og dempere!
Freakshow Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 får ikke lastet opp flere bilder =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå