Agimgipa Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Hei jeg heter Agim og bor i Oslo fortiden og er 23 år gammel. jeg har min bimmer nå i cirka 2år men har egentlig aldri tenkt å gjøre noe med den , men så fant jeg denne siden her og fått meg noen kule tips og triks. . ok litt om bilen min: BMW 118d 2007 2.0l E87 Facelift, Farge: Black Metallic KM: er vel rundt 111111 nå =/ (tre ganger tur til hellas med den) Spec: - Aluminium interiør trim - To sone automatisk klima - Avtakbart tilhenger feste - Dekktrykkskontroll - 6 gir - Lakkerte eksteriør detaljer - DSC - Alufelger med nye vinter og sommer dekk 205/55/R16 - Skuff i dashborde - Modellbokstaver fjernet - Tåkelys - Varmeseter - Høydejusterbart fører og passasjersete - BMW Radio Business CD - Bmw Sport seter - Full skinn Setter og dører - M-interiør (M-multifunksjons sportsratt, m- gir kule ) - Aux in - Armlenne Aldrede gjort siden januar 2012 - Hvite skiltlys - Sort sideruter bak og bak rute - 19" ac schnizer felger 235/35 ZR 19 Planer - Projector Angel eyes front lykter (black ccfl) - Xenon tåkelys - interiør karbon (Ferdig) - Svarte bak lykter (Ferdig) - Xenon hvitt interiørlys - Øyelokk - Kortere antenne på taket - Dobbelt eller fire enderør eksos - chip tunning - åpen filter løsning - Mtech bak fanger - forsterker - Board computer - Svarte nyrer (Ferdig) - sport brems skiver og ny kloser (store) =) bra synlig - senking - Takspoiler - Sideskjørt min far sin litten bimmer (Stor) =P kom gjerne med forslag, tips, lenker. tar imot all hjelpen jeg får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Konge! Begynner å bli mye bra 1-serie-prosjekter her nå. Det er bra!! Liker planene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Fin bil å farge, ville heller bytta front enn sideskjørt. Har også frontlykter til salgs om du er interressert(se tråden min for bilder av lykta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Takk takk . Bmwgreg var på 1 siden din men fant ikke noe. Side er egentlig ikke så interesang bare bak foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Veldig fin bil du har da, samme farge som meg og greier Liker planene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Litt uti er det noen bilder tror eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Kan du sende dem i innboksen . Så jeg får sett dem eller send link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Første karbon deler i bilen. Noen som kan vise meg åssen jeg får av askebeger deksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Det ble veldig bra! er det ekte karbon, eller er det folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agimgipa Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 3D karbon folje fra 3M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Vær så snill å ikke kall det karbondeler. Er dessverre sterk motstander av det foliegreiene. Ser ikke bra ut og eg forstår ikke at folk må spør om det er ekte eller ikke. Det kan eg se på mils avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Vær så snill å ikke kall det karbondeler. Er dessverre sterk motstander av det foliegreiene. Ser ikke bra ut og eg forstår ikke at folk må spør om det er ekte eller ikke. Det kan eg se på mils avstand. Tenker dette er rettet mot meg. Haha, som du sikkert ser så har jeg ingen karbondeler. Har ingen kunnskap og aldri sett ekte karbon i mitt liv beklager hvis det var krenkende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Krenkende?? Hehe, nei er du gal. Men har du aldri sett ekte karbon?????? Du har garantert sett ekte karbon. Ekte karbon er en del blankere enn dette og vevet har mer dybde. Et eksempel på ekte saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Ser man det! nå har jeg sett ekte karbon hvertfall Mye blankere enn folien, det kan jeg si.. ser ut som fargen er litt anneledes også? ekte er litt mer gylden i fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå