Gå til innhold

Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - Sommerhjul på F11


Eystein Ose
 Share

Anbefalte innlegg

Takker! Tror dette blir bra:)

Fikk det for en overkommelig pris ja.. Hehe :D

Fikk akkurat melding med ei venninde i Bergen, nå var interiøre levert til hun, og klart til henting! Gleder meg til Torsdag.

npad2h9vhp624vi3mji0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk!:) Lista er lang og planene er mange.. Men nærmer seg slutt for denne sesongen, og må begynde å spare litt til en vinter/bruksbil. Har ordna lagringsplass til Bmwen i vinter, for å marinere den på saltlaken er ikke et alternativ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

har fått sluppet ned igjen bilen bake nå. Skal få den en god del lenger ned framme, må bare få på bunnpannebeskyttelsen først.. Better safe than sorry!

c2bwawewdgz7uvnkwckg.jpg

Ser også fram til Våler neste helg, og Bmwccn M&R sitt høsttreff i Ørsta 21 sept!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjenspeiler seg at det er et billigsett, og jeg angrer på at jeg ikke la mer penger i det når jeg først kjøpte. Synst ikke det senker nokk, om du ser på desse bildene her :

DSC001202_zps8be0885f.jpg

DSC001332_zps8b96a7d4.jpg

Så er bilen skrudd i bunn framme, og fjernet justeringsringen bak.. Og demperene går heller ikke an å ha bumpstops på heller. Men annet en det er det veldig greit, ikke så gale kjørecomfor og slik.

Men det letteste å si er at man får det man betaler for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Eystein Ose changed the title to Eystein's bilpark. E30, E36, E91, F11 - Sommerhjul på F11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...