Håvard P Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Tror kansje det er påtida at eg sjekker om mtech 2 ratte mitt passer i bilen min Vart usiker når eg leser dette :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Ratt fra E34 passer vel i E30! Men ikke E36. jaa, dette er nokk fra e36 :s Tror kansje det er påtida at eg sjekker om mtech 2 ratte mitt passer i bilen min Vart usiker når eg leser dette :S Bare å sjekke med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Svart reflexplate(?) ønskest kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Ingen? Trenger også grøftelysbryter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Skal bestille nye hjulbuer bak. Hvor er det best å bestille? Veng? Koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Skal bestille nye hjulbuer bak. Hvor er det best å bestille? Veng? Koed? Koed har eg hatt god erfaring med. Husk og kjøp orginale buer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Ingen?Trenger også grøftelysbryter.. Det du kan gjøre er og snu kontakta på baksidenav bryteren du har. Men da funker ikke tåkelyset bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Skal bestille nye hjulbuer bak. Hvor er det best å bestille? Veng? Koed? Koed har eg hatt god erfaring med. Husk og kjøp orginale buer Tenke det blir koed ja:) finner jo bare en type buer jeg? de til 400,- Ingen?Trenger også grøftelysbryter.. Det du kan gjøre er og snu kontakta på baksidenav bryteren du har. Men da funker ikke tåkelyset bak. Soppass? skal prøve det senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Du kan jo bare lakkere den bakplata da Sort eller sort matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Du kan jo bare lakkere den bakplata da Sort eller sort matt Lakke bagasjeluken mener du? Har mer troa på å få tak i en slik jeg la ut bilde av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 han mente nokk og få tak i en i en anne faarge og så lakke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 han mente nokk og få tak i en i en anne faarge og så lakke den åå! Ja det er også en mulighet ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Et bilde "Custom" har redigert Er slik jeg vil ha denne, bare andre felger å hvite speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Mente du ikke plata som skiltet står på da, den som ligger mellom baklyktene og under skiltet som har hull til skiltlys? Tror ikke du får de i svart refleks.. Du får de i rød, som tilhører MHW-lykter tror jeg.. EDIT: ser nå at du mangler den plata bak der Den er orginalt i sort plast.. Men som nevnt over får de den i hel "refleks" eller hva jeg skal si, sammen med MHW lykter. Jeg solgte en slik plate for litt siden faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Mente du ikke plata som skiltet står på da, den som ligger mellom baklyktene og under skiltet som har hull til skiltlys? Tror ikke du får de i svart refleks.. Du får de i rød, som tilhører MHW-lykter tror jeg..EDIT: ser nå at du mangler den plata bak der Den er orginalt i sort plast.. Men som nevnt over får de den i hel "refleks" eller hva jeg skal si, sammen med MHW lykter. Jeg solgte en slik plate for litt siden faktisk Mangler den plata ja. Og leter etter en som er orginal i sort plast slik du sier Da var forresten nye hjulbuer bak, nye emblemer framme å bak, å tåkelysbryter + rele bestilt fra Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå