Jørgen Lie Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Da er jeg med Jeg har en slik plate.. Dog lakkert hvit, og litt knekt ved det ene skiltlyset.. Koster sikkert ikke stort for en ny en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Må vell følge med her Skal du bytte buene selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Lenge siden jeg har oppdatert nå! Buene blir nokk ikke byttet selv nei. Har en kjekk nabo som har drevet med dette noen år. Så han skal få gjøre det til meg Men blir her hjemme hos meg, så for bli med på hele prosessen ellers har jeg ikke gjort så mye, bare tatt all rust jeg har kommet over. Har også koblet opp grøftelys med bryteren jeg fikk tilsendt fra Tommyheimberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Noen som vet hva denne tanken er til? Ligger i venstre hjulbue bak, ved bensin påfyllingen. Leste litt på GS at det het "Utjemningsbeholder", har andre denne tanken? Eller kan det ha noe med at bilen min er Fransk importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 ingen? eg har den også Men hva den er til vet eg ikke :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Det er en åndetank til bensintanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Okay! Har fått gjort litt med bilen siste dagane. Skal sveise begge hjulbuene å innerskjermene bak, og da tenkte jeg at det var tryggest å ta ned bensintanken Ikke gøy å få antent en tank med 40l bensin.. Måtte ned med både Eksosanlegg og Myllakslingen for å få ned tanken. Men det var fort gjort. Da var det bare å starte å ta ned tanken Tanken nede. Reint og fint over tanken : Tappa tanken for bensin, og ga den en liten vask : god som ny Imorga skal vi starte å kappe ut hjulbuene å tilpasse de nye så skal inn Kommer sikkert med en liten update da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Blir bra ditta her Eystein, stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Blir bra ditta her Eystein, stå på!! Takktakk Blir deilig å få ferdig all rustsveisinga. Da er det mest kosearbeid som gjenstår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ser bra ut! Jeg følger med! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Da for bilen til han som skal bytte innerskjermer og hjulbuer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Da har bilen komt igjen fra sveising! Har bare dårlige iPhone bilder dessverre :s Skal prøve å få tatt noen bedre bilder imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Endelig update igjenn:-), Morro:-)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 skal valse bilen før sparkling og lakkering. Men er jævla usikker på hvor mye jeg skal valse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå