Eystein Ose Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Da er bilen ferdig valset Sparkling å Lakk next! Noen som har noen tøffe 4x100 felger å anbefale? Helst 17", 8.5" og 9.5" Har tenkt litt på RS kopier, men begynder å bli en smule oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christensen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Så att det blei diskutert litt coilovers her inne, har du funnet deg ett sett ? Jeg kjører HR coilover fremme å gule koni bak, er meget fornøyd med det har 5.5 cm klaring på bunnpanna, så med det settet blir det lavt og stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 koed ? Så att det blei diskutert litt coilovers her inne, har du funnet deg ett sett ?Jeg kjører HR coilover fremme å gule koni bak, er meget fornøyd med det har 5.5 cm klaring på bunnpanna, så med det settet blir det lavt og stivt. Har ikke kjøpt enda, men er JOM sitt sett jeg vurderer:) Det høyrest bra ut! Hvilken prisklasse det ligger i da? Og er det tyv godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christensen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 koed ? Så att det blei diskutert litt coilovers her inne, har du funnet deg ett sett ?Jeg kjører HR coilover fremme å gule koni bak, er meget fornøyd med det har 5.5 cm klaring på bunnpanna, så med det settet blir det lavt og stivt. Har ikke kjøpt enda, men er JOM sitt sett jeg vurderer:) Det høyrest bra ut! Hvilken prisklasse det ligger i da? Og er det tyv godkjent? Tror det ligger på 10k eller noe, men er veldig bra og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Flott prosjekt! Ser du går grundig til verks, det liker vi!.. Blir det hellakkering på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Flott prosjekt! Ser du går grundig til verks, det liker vi!.. Blir det hellakkering på den? Tusen takk! bestemte meg for å gjere det skikkelig når jeg fant et soppass bra utgangspunkt:) Hellakkering frister, men tviler sterkt. Det pga økonomien. Men har jeg bilen når jeg starter som lærling, så blir det nokk hellakkering koed ? Så att det blei diskutert litt coilovers her inne, har du funnet deg ett sett ?Jeg kjører HR coilover fremme å gule koni bak, er meget fornøyd med det har 5.5 cm klaring på bunnpanna, så med det settet blir det lavt og stivt. Har ikke kjøpt enda, men er JOM sitt sett jeg vurderer:) Det høyrest bra ut! Hvilken prisklasse det ligger i da? Og er det tyv godkjent? Tror det ligger på 10k eller noe, men er veldig bra og! Soppass ja, ligger litt høgt i pris for en fattig student:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ja koster litt med lakkering! Hvem sveisa til deg,om det er lov å spørre? Ble det bra? Har lett for å slå seg litt når det blir lange skjøter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ja koster litt med lakkering! Hvem sveisa til deg,om det er lov å spørre? Ble det bra? Har lett for å slå seg litt når det blir lange skjøter.. En som heter Olav Arild Liaskar, jeg er veldig fornøgd! Kan tenke meg at det var et helvette å få bytta høgre innerskjerm bak. Har ikke slått seg noe heller:) har punkta med grei avstand først, så punkta i mellom der igjen, for å fordele varmen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Ok,ja vet godt hvem han er.. har fiksa endel biler han! Må beholde bilen hvit da,om det blir hellakkering en gang. E30 kler hvitt når den er hel og pen ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Virker som en dyktig kar ja:) orginalfargen blir helt klart beholdt. Har en svakhet for hvite biler! Planen er også å ha bilen noelunde orginal, bare senka på noen gromme felger. Vet du om noen som tar på seg lakk her i området? Helst billigest mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Senk og felger er nok på en gammel bmw... Ole jonny bratteberg på honda har tatt på seg slikt før,usikker på om han gjør det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Senk og felger er nok på en gammel bmw... Ole jonny bratteberg på honda har tatt på seg slikt før,usikker på om han gjør det enda. Satser på det gjør susen ja Om alt går etter planen blir det nokk felger om ikke så alt for lenge. Har pratet med Ole Johnny ja, fikk en OK pris. Så spørst hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Da var bensintanken på plass igjen! Og nye felger er påvei i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Flott å sjå at de e fleire som teke vare på gamle e30a i bygda:) når de gjelde lakkering me na ole jonny å dei so vil ej absolutt anbefale deg å finne en anna plass:) leverte inn bilen min å de blei 10 000 dyrere enn avtalt å lakkeringen ser ikkje ut, du kan få se bilen sjølv om du lurer på kvifor eg ikkje anbefaler deg å lakkere der oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå