BjQrk Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 vurderer og selge ene banebilen min da jeg driver oppussing hjemme og ikke trenger denne til annet en kanskje deler i fremtiden. Er en svensk bmw 325 som er momset inn til norge. Karosseriet er ikke så pent. Litt rust i hjulbuer og kanaler. Den har stått på en øy og har vært sterkt utsatt for salt. Bilen har ca 120000km på telleren og motor, gear og drivverk er derfor tight og fint er m-ratt og svart skinn innteriør i den. Jeg selger den hel og kjørbar hvis jeg får en god pris. Den har stått ca 8mnd nå og jeg har en 328 som jeg bruker på banen så den er bare reserve for meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salley Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 finns svenske skilter på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjQrk Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Pris på denne her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjQrk Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Beklager sent svar.. send helst pm kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjQrk Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcandy89 Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Ca pris på bilen? Motor tilstand? Hvor i lande står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå