Gå til innhold

BMW 730 v8 e32 går ikke.

trasse
 Share

Anbefalte innlegg

Morn!

Sorry for dårlig emnetitel men fant ikke på noe bedere.

saken er at jeg har nettop handla en BMW 730. det er den første modellen med v8r og er en 92 modell. Bilen fungerte helt fint når jeg hentet den og kjørte den ca 15 mil hjem uten problemer.

etter et par kjøreturer startet den å lugge litt når den girte til 3 giret, tenkte ikke så ALT for mye på dette da det kom og gikk..

Så plutselig når jeg skulle starte bilen og kjøre så ville den ikke gå særlig, prøvde å sette den i manuell men da gikk den så vidt det var. jeg kjørte et lite stykke men fant fort ut av det ikke gikk så parkerte fort. det jeg mistenker er at det er kassa det er noe galt med, men ANER ikke hva. noen mener det kan være at det ikke er nok olje på kassa så den ikke for nok trykk, men er ganske ny på automat kasser så veit ikke helt hva jeg skal tru.

Før jeg fikk bilen var den på "service" og da tok de å skiftet olje på kassa og da tok de ut 3 liter og fylte på 3 liter, veit ikke om det er for lite??

Helt ærlig så veit jeg ikke hva jeg skal gjøre så setter pris på ALLE svar som evt. kan hjelpe meg til å fikse bilen.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...