Jokkke Skrevet Juni 20, 2012 Share Skrevet Juni 20, 2012 Slenger ut noen bilder jeg tok av en E34. Første gang jeg har brukt speilrefleks, så tar gjerne imot tips og triks til hvordan jeg kan ta bedre bilder. Info om bil - M50B20 m/ vanos - Supersport senkefjører 55/35mm - M-sport E93 felger (skal spaces ut) - Hjemmesnekret effektanlegg, bråker bra.. - Sotete lykter rundtom Kamera jeg brukte var Canon 1000d med original linse (18-55mm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 ble bra disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Flotte blider Jokkke:) er det DE-lykter du har eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Takk Er ikke DE lykter men originale E34 lykter med Biltema sot spray. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Det er vel en kamerat av jokke sin tror jeg.. Mulig det er pcen min, men det er noe høy kontrast på bildene? og på bilde nr 2, er bilen så høy, eller er bilde strukket eller noe sånt? ellers så bildene bra ut til å være med standard objektiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Stemmer det, er ikke min bil. Skal få tatt noen skikkelige bilder av min bil også. Lekte meg litt med photoshop på bildene, derfor høy kontrast Bilen er ganske høy, mulig derfor det ser "strukket" ut. Tusen takk Fant en 28-80mm linse jeg har lyst til å prøve på kameraet.. Spent på hvordan det hadde blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå