SondreV Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Har dørpaneler, alle puter bak, samt førerstol, innstigslister og div annet! Førersetet er litt slitt på sitteputen, men det ser ikke så gale ut.. Ellers har jeg helt nye blinklys H/V forran til E36 coupe /bud og det meste av motordeler til M52B25 (523i) Pris/bud! Mvh Sondre Olsen Viskedal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 komplett motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Har 2 motorer stående, begge med gåen toppakkning... Den ene har gått på gass så veldig bra bunndel på den og den andre har dårlig kompresjon, så om du vil kjøpe begge og bygge en komplett motor så må du bare gi en lyd Ellers bygger jeg de selv og selger som en nyoverhalt motor 47831615 er nr mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 ellers takk. er ute etter klar for å kjøre motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 har ikke liggende noe shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Kun interiør og 523 motorer.. beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå