JMossige Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Solgt! Veldig god servicehistorikk. Absolutt ingen rust, ingen bulker og ganske fin i lakk. Noe småtteri som må lakkeres finnes det. Aldri røyket i og alltid stått i egen garasje. Lakk er nypolert, skinn er behandlet med swissvax leather care kit og leather healer, dvs helt strøkent. Og gulv innvendig renset og impregnert. Motorolje, oljefilter, kjøleveske og servo olje byttet på 230.000, ellers er tenningslås, radiator, drivstofftank, 4 stk fjærer og støtdempere, støtdempertårn foran og vindusheis i dør HF nylig byttet. Sommerfelgene heter Toora T196, og er 8,5x18 ET18 med 255/45 rundt. Følgende er nylig gjort/byttet: Nye skilt Svarte nyrer Mørke frontblinklys K&N luftflter Emblemer på panser, bakluke og felger Plastidip på innvendige lister Kromringer i speedometer Eneste problemer bilen har er at det ikke går an å låse opp passasjerdøra. Dette skjedde nå nettopp, så har ikke fått gjort noe med det enda. Ellers funker ikke sentrallås i høyre bakdør, men kan fint låses opp innenfra. Kan også byttes i E46. Har penger til mellomlegg. Interiør bilder kommer. Den har strøkent grått skinn med svarte lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Bildene kommer opp på torsdag, da nullstiller photobucket kontoen seg for visninger. Vil du se dem før, så send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Åpen for bytte i andre nyere BMW også, har cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Da var bildene oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 ja du MÅTTE friste meg nå... bilder av innvendig? denne frister NOE sykt, men har en værre halvdel som stopper meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hehe, må vise hvem som er sjefen nå Her er et par gammle mobilbilder av interiør. Dette er før innvendige lister ble lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 takk for bilder. nå er jeg ett tre menneske da, så lakkerte lister er fyfy synd det var grått interiør, jeg er ute etter en med sort eller beige.. nja, grunet lapplaus, er det hu som bestemmer, inntil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hehe, den er grei : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Her kan dere lese worklog fra når jeg ga 7'eren en skikkelig detail: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -e38-728i/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Hva koster en slik behandling lurer eg på? Ble veldig bra resultat . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Alt etter hvor ille lakken ser ut og hvor strøkent en vil ha det. Ikke lett å gi en pris uten å se bilen først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Åpen for bud ved kjapp handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Fin bil, hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Den er desverre solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå