magnems Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Hei. Har en Bmw e34 som jeg har kjøpt inn som delebil. Jeg selv trenger ikke alle delene. Har blant annet : -M20b20i motor som skal bort, den siver godt for uten at den har en dyse som må skiftes. -Lykter -Bak og forfanger -Panser -Forskjermer -Grill -Interiør Osv osv. Om dere trenger noen deler så si ifra så skal jeg se om jeg har de. Flere og bedre bilder kommer. Mikael Midtkonsoll del to midtkonsoll Speedo, analog dørtrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Hele jekkfester? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnems Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Hele jekkfester? Hei. skal sjekke dette, forran eller bak da? Mikael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Det blir det samme. Tror stålprofilen er ganske lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnems Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Det blir det samme. Tror stålprofilen er ganske lik. Den er god. Sjekker de imorgen og gir beskjed da. Men mener de skal være fine. Mikael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnems Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Det blir det samme. Tror stålprofilen er ganske lik. Den er god. Sjekker de imorgen og gir beskjed da. Men mener de skal være fine. Mikael Hei. De var helt flat trykt og opprustet! Beklager. Men du får nye jekkfester på koed.no Mikael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Det er en gjenganger det der. Koed selger bare store kanalbiter med jekkfester på. Ergo må jeg ut med 3-3500,- for å få to små jekkfester. Såvidt jeg har fått med meg er det ikke jekkfester i de uoriginale kanalene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnems Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Det er en gjenganger det der. Koed selger bare store kanalbiter med jekkfester på. Ergo må jeg ut med 3-3500,- for å få to små jekkfester. Såvidt jeg har fått med meg er det ikke jekkfester i de uoriginale kanalene deres. Hmm. Har de gått opp såppas i pris? Kjøpte de uorginale 2 år siden fra koed og på de var det med jekk fester, jeg betalte da bare 800kr tot for høyre og venstre side bak. Men mulig jeg har 1 stk nytt jekk feste til deg, skal ikke si sikkert men skal se. Fortsatt god helg Mikael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Disse koster 1400,- + frakt pr. stk og inkluderer jekkfeste. Jeg har allerede 2 slike, da bakenden av kanalene er ganske dårlige, så hadde jeg lyst til å ta jekkfestene fremme samtidig, da jeg tror det bare er et spørsmål om tid før de og velger å ta kvelden. Hadde denne inneholdt 2 jekkfester (som den i utgangspunktet skulle gjort), hadde det jo ikke vært noe problem,men det tror jeg dessverre ikke at den gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnems Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Disse koster 1400,- + frakt pr. stk og inkluderer jekkfeste.[ Bilde ] Jeg har allerede 2 slike, da bakenden av kanalene er ganske dårlige, så hadde jeg lyst til å ta jekkfestene fremme samtidig, da jeg tror det bare er et spørsmål om tid før de og velger å ta kvelden. Hadde denne inneholdt 2 jekkfester (som den i utgangspunktet skulle gjort), hadde det jo ikke vært noe problem,men det tror jeg dessverre ikke at den gjør. [ Bilde ] Ja det hadde vert en god løsning for deg. Er surt og legge ut slike penger og ikke vite om man får det man trenger. Men som sagt jeg tror jeg har ett jekkfeste som jeg aldri brukte når jeg tok mine kanaler muligens 2. Gi meg en dag så skal jeg få sett om jeg har det liggende enda. Mikael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnems Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Ingen som trenger deler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnems Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Bumb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnems Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 hvordan ratt er det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 førerdør? noe rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå