Gå til innhold

M50B25 Går ikke på alle 6 Sylindre !

BMW///MPower
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, her om dagen merket jeg plutselig at bilen gikk litt dårligere og fikk litt spesiell motor lyd når jeg kjørte, virker som for meg at ikke den går på alle 6. vis jeg tar ut coil ledningene på coilene mens den går, så blir den enda verre bortsett fra på sylinder nr 2. så jeg tok ut den og sjekket pluggen og alt, å det er gnist på den. Noen som har vært borti lingende eller veit hva som kan være feil, står lissom og putrer på tomgang. Motoren er en M50B25 med vanos som står i en 3 serie , E36 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den har gnist, ville jeg isåfall sjekket dysen til den sylinderen, da det trengs luft, gnist og bensin for at den skal fungere :)

Om det skulle vise seg at den får alt det, så er det muligens en ventil som står, men på m50 er det ikke vippearmer, så da må evnt noen andre forklare hva som evnt står fast :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dysene skal jeg få sjekka etter jobb imorra, tviler på at det er på grunn av manglende kompresjon, siden skjedde for litt siden og, å da tok jeg bare og løsna alle coilene og sjekka pluggene og montere igjen og plutselig funka den, men det hjalp ikke denne gangen, gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...