BMW///MPower Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hei, her om dagen merket jeg plutselig at bilen gikk litt dårligere og fikk litt spesiell motor lyd når jeg kjørte, virker som for meg at ikke den går på alle 6. vis jeg tar ut coil ledningene på coilene mens den går, så blir den enda verre bortsett fra på sylinder nr 2. så jeg tok ut den og sjekket pluggen og alt, å det er gnist på den. Noen som har vært borti lingende eller veit hva som kan være feil, står lissom og putrer på tomgang. Motoren er en M50B25 med vanos som står i en 3 serie , E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Om den har gnist, ville jeg isåfall sjekket dysen til den sylinderen, da det trengs luft, gnist og bensin for at den skal fungere Om det skulle vise seg at den får alt det, så er det muligens en ventil som står, men på m50 er det ikke vippearmer, så da må evnt noen andre forklare hva som evnt står fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Det trengs også kompresjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW///MPower Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Ja, dysene skal jeg få sjekka etter jobb imorra, tviler på at det er på grunn av manglende kompresjon, siden skjedde for litt siden og, å da tok jeg bare og løsna alle coilene og sjekka pluggene og montere igjen og plutselig funka den, men det hjalp ikke denne gangen, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW///MPower Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Fått sjekka dysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå