Gå til innhold

påkjørt bakfra!

spaix
 Share

Anbefalte innlegg

hei igår blei jeg påkjørt bakfra stod stille på e18 pga kø, så kom den en audi i ca 20-25 kmt,

lurer da på hva jeg burde skrive i skademeld?

synlige skader er bakfanger å dekselet under bakfanger å bensin tanken fikk seg en smell, bilen for fortsatt kjørbar,

men hva slags ting burde jeg nevne som evt burde skjekkes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev du ikke skademld på stedet?

hadde ikke skademeld med meg å det hadde ikke han heller, men fikk alle oplysninger, fører kort å skilt nr, har vært i kontakt med han å avtalt å skrive skademeld idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver hendelsesforløpet, dvs at du stod stille når du ble påkjørt, skriv de skadene du ser, hvis det er skader som du ikke kan se så er det opp til takstmann/verksted å finne disse skadene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver hendelsesforløpet, dvs at du stod stille når du ble påkjørt, skriv de skadene du ser, hvis det er skader som du ikke kan se så er det opp til takstmann/verksted å finne disse skadene

okei takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle verksteder har mulighet til å legge til ekstra kostnader hvis det dukker opp skjulte skader, de tar bare en tlf til selskapet og forteller at det har dukket opp fler skader som ikke var synlig før demontering, dette er bare en bonus for verkstedet som da selvfølgelig tjener mer penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIKTIG at du krysser av for at du sto stille på skjemaet og at han underskriver. Og at du under ingen omstendigheter finner på å krysse av på at du er noe annet enn uskyldig. min søster ble lurt til det, og måtte i retten for å slå tilbake beskyldningene om at hun var skyld i å bli påkjørt bakfra.

Får du krysset av på at du sto stille bare, så er du bankers for full fritakelse for skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...