HåvardPYA Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Fikk tatt diagnose på min e46 316i (1,9) her om dagen. Da kom det opp feilmelding på innsugstempføler(IAT). Ringte GS for å bestille ny, men de visste ikke hvilken føler jeg skulle ha. Finner kun følere for vanntemp på siden deres. Regner med denne sitter på innsuget, men hvor? Og hvor kan jeg få bestilt ny? mvh
Superbeetle Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Heter 1.9 motoren M43? Jeg trodde denne het N42 jeg... Men nok om det, jeg er ikke sikker på om du har løs IAT-sensor på denne motoren..Jeg tror den er "innebygget" i luftmassemåleren din.. Hvilke problemer har du med bilen da? Du kan jo se på innsuget selv også.. En IAT-sensor skal sitte i luftfilterboksen eller i innsugsbelgen, før spjeldet iallefall..
Azeton Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Er ganske sikker på at innsugstempføler på den ligger i LMM
HåvardPYA Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Går meget dårlig og rykker når den er kald. Kom opp feilmelding på LMM også så det kan jo godt være at den ligger der da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå