SpiXi Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 hei har en e30 325i som jeg har bytta diff på. den nye diffen er med sperre men spedometeret mitt virker ikke lenger? er det forskjellige givere på differ med og uten sperre? pga jeg brukte den givern som satt på den gamle diffen. og jeg fylte full tank på bilen min i går og det rant masse bensin ut av tanken:S det så ut som det kom ut på oversiden av tanken. noe som vet hva dette kan komme av=? kanskje noe lufting eller noe som er galt.
bmw_odd Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Speedometer givern er lik på diff med og uten sperre, jeg har vertfall flytta fra diff med sperre til uten og omvendt flere ganger uten at det har vert noe problem. Sjekk at tankarmaturen sitter ordentlig på plass og at pakningen er hel. Ellers er det jo vanlig at det ruster hull i tankene på e30 også da!!
SpiXi Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 ok takk for svar. kanskje givern min er ble ødelagt da jeg skrudde ut den gamle diffen:P ble litt røft tror tanken min er ganske ny men er ikke sikker får skru den av og se er det mye jobb:? har aldri gjort det før
bmw_odd Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Er bare å skru av en luke under baksete så kommer du til armaturet.
SpiXi Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 ja det vet jeg. men tenkte og gå over hele tanken.pga lukta ikke så mye bensin inni bilen når det lakk
SpiXi Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 fant feielen det var en slange som var råtten. den som går til den tanken ved bakhjulet. så da slipper jeg og skru ned hele tanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå