dIFEO Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hei Jeg har akkurat installert et set med frontlykter av merket depo. Når jeg koblet til de så får jeg feilmelding på obc skjermen om at nærlyset ikke virker, men det virker. Tips for å få fikset dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Bytt pærer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Bytt pærer.. Pærene er de samme som var i original lykta. Ingen feilmelding der. Har en mistanke om at det er koblingen på nærlysa som ikke er helt original som gjør at den ikke skjønner at det er en pære der. Men spørsmålet mitt er, hvordan få fikset det? koblingen ser slik ut: http://imageshack.us/photo/my-images/98/img20110518211433.jpg/ Er en kobling som går rett på pinsa på pærene som igjen går ut til en ny kobling som er plug'n'play til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Please? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Jeg fant dette ut av meg selv. Problemet var ikke noe annet enn at jeg hadde ikke plugget i blinklysene når jeg prøvde dette, men bilen viste at det var nærlyset som ikke virket. haha, nybegynner feil (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Kommer feilmelding på frontlys uansett hvilken pære som er gåen foran. Du får altså samme meldinga uansett om det er blinklys, parklys nær eller fjernlys. Samme greiene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dIFEO Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Kommer feilmelding på frontlys uansett hvilken pære som er gåen foran. Du får altså samme meldinga uansett om det er blinklys, parklys nær eller fjernlys. Samme greiene bak Ikke sant, ikke rart jeg ikke fant det ut før nå. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå